30 Apr 2012

The 5'' Heeled Fairy - Preview





Hey dudes and dudettes! How was your weekend? I have been extra lazy and I have no hint of shame (muhahaha, me so proud). Anyhow, this is a preview post (I'm never gonna get used to them)! I have been so freaking exited for this particular outfit because its main asset is a piece of clothing that I have ADORED (sentimental value) since I can pretty much remember my tiny self. 
That's all I'm gonna say for now. Stay tuned ;)





Γεια σας όμορφοι! Πώς ήταν το Σαββατοκύριακό σας; Το δικό μου το πέρασα τεμπελιάζοντας και δε ντρέπομαι καν γι' αυτό (μουχαχααα, είμαι τόσο περήφανη). Τέλος πάντως, αυτό είναι ένα preview post (ποτέ δε θα τα συνηθίσω στο δικό μου blog)! Ειμαι τόσο τρομερά ενθουσιασμένη για αυτό το outfit διότι το κύριο στοιχείο του είναι κάτι το οποίο ΛΑΤΡΕΥΩ (συναισθηματική αξία) πάνω κάτω από τότε που θυμάμαι τη μικρή Ραφαέλλα. 
Αυτά θα πω προς το παρόν! Stay tuned ;)



xx  R.

5 comments:

  1. I love Litas!! I have the spiked litas but I want the plain ones as well!!! Have a lovely day you lovely creature!!

    ReplyDelete
  2. είναι ο έρωτας αυτά τα παπούτσια <3
    καλά κάνει και δεν ντρέπεσαι που τεμπέλιασες αγαπάμε τεμπελιά(έχω χρόνια οξεία τεμπελίτιδα so συμπάσχω :P)

    ReplyDelete
  3. Περιμένω να δω το συνολικό outfit!
    Και για μένα ένα lazy weekend ήταν :-/

    Kisses xx

    ReplyDelete
  4. Looking forward to the whole outfit.

    ReplyDelete
  5. entaxei eimai h xeiroterh blogger ever, exw toso kairo na mpw sto blog sou ntrepomaiiiiii
    latreuw pantws ta pappoutsia sou k xairomai pou epestrapsa sto blogging mou eleipse
    polla filia
    marianna
    apo
    http://lureofthedarkside.blogspot.com/

    ReplyDelete

Share a thought...